close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שירותי פריצה בירושלים- הכול על כל שירותי הפריצה

מערכת שורשג ניסן, תשעו11/04/2016

חמשה דברים שחשוב מאוד לדעת על פריצות מנעולים. וגם... מתי לא לקרוא למנעולן?

תגיות:

כל אדם שנתקע לפחות פעם אחת בחייו מאחורי דלת נעולה מבין את החשיבות של שירותי פריצה.מנעולן הוא בעל המקצוע הרשאי לפרוץ את דלת הבית, הרכב או הכספת, בצורה חוקית במסגרת עבודתו. כאשר מזמינים שירותי פריצה בירושלים, או בכל מקום, חשוב להזמין מנעולן המחזיק אישור ממשטרת ישראל המעיד כי המנעולן ישר ואמין ומורשה לבצע פריצות לבתים או לרכבים.

חמישה דברים שחשוב לדעת

מנעולן מקצועי העוסק בתחום הפריצות לבתים או לרכבים נבחן במספר פרמטרים ובניהם, מהירות ההגעה אל הבית או אל הרכב. מנעולנים המעניקים שירותי פריצה זמינים עשרים וארבע שעות ביממה, גם בסופי שבוע, בשבתות ובחגים. כאשר אתם מזמינים שירותי פריצה, חשוב להזמין מנעולן הנמצא באזור גיאוגרפי הקרוב אליכם כדי שיגיע כמה שיותר מהר. כדי לאתר את המנעולן אפשר להיעזר בסמארטפון. אם אתם, לדוגמה, נמצאים באזור ירושלים, הקישו המנועי החיפוש שירותי פריצה בירושלים ותקבלו מידע רב ועדכני על אודות המנעולנים המובילים באזור הזה.

פריצה לכספת נדרשת במספר מצבים. כאשר המפתח לכספת נגנב או אבד, כאשר מנגנון הנעילה של הכספת נתקע, לאחר ניסיון פריצה שבו מנעול הכספת ניזוק, כאשר אתם לא זוכרים את הקוד של הכספת או כאשר מצאתם או קיבלתם כספת ישנה ללא מנעול.

שירותי פריצה לכספות זו עבודה מאתגרת המתאימה למקצוענים בלבד. בשנים האחרונות הכספות מצוידות במנגנוני נעילה וזיהוי מורכבים ומתוחכמים. רק פורץ כספות המכיר היטב את כל מנגנוני הנעילה ואת כל החידושים והשדרוגים ידע לפרוץ את הכספת בלי לגרום לה נזק בלתי הפיך.

כדי לפרוץ כספות בהצלחה יש צורך בציוד ייעודי ובידע רב. על המנעולן לדעת לאבחן את סוג הכספת ואת סוג מנגנון הנעילה. הוא חייב להכיר שיטות שונות לפריצת כספות ולדעת להתאים לכל כספת את השיטה המתאימה.

כמה טיפים ועצות טובות

  • אם זה מצאתם את עצמכם מול רכב נעול כשהמפתחות בפנים, אם זה קרה לכם יותר מפעם אחת, כדאי לשקול פנייה למוסך מורשה שיבטל את הוראת המחשב לנעילה אוטומאטית כאשר הסוויץ' בפנים או בחוץ.
  • אם הרכב ננעל, המפתח בפנים ואתם בחוץ, אבל ברכב יש ילדים קטנים, אל תחכו להגעת המנעולן. זהו מקרה חירום העלול להביא לסכנת חיים בשל הטמפרטורה הגבוהה בתוך הרכב. שברו את החלון, ומיד. עדיף לגרום לנזק כספי מאשר להסתכן בנזק גופני.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה